Nabór na stanowisko Referent do spraw obsługi klienta

SKOK „WISŁA” jest prężnie rozwijającą się instytucją finansową.

W związku z ciągłym rozwojem poszukuje kandydata na stanowisko:

REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA

miejsce pracy: PK Tarnobrzeg

 

Czytaj więcej: Nabór na stanowisko Referent do spraw obsługi klienta

Nabór na stanowisko Referent do spraw obsługi klienta

Poszukujemy pracownika do Puław - na stanowisko Referent do spraw obsługi klienta i obsługi Kasy:

Czytaj więcej: Nabór na stanowisko Referent do spraw obsługi klienta

KOMUNIKAT ZARZĄDU SKOK „WISŁA”

 

Zarząd Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo – Kredytowej „WISŁA”, w związku z negatywnymi informacjami pojawiającymi się w mediach na temat ruchu skok oraz w związku z informacją o ustanowieniu przez Komisję Nadzoru Finansowego zarządcy komisarycznego w SKOK Rafineria, a także upadłością SKOK „NIKE” informuje, że działalność SKOK „WISŁA” jest niezagrożona.

Czytaj więcej: KOMUNIKAT ZARZĄDU SKOK „WISŁA”