Nabór na stanowisko Referent do spraw obsługi klienta

Poszukujemy pracownika do Puław - na stanowisko Referent do spraw obsługi klienta i obsługi Kasy:

Wymagania:

  • wykształcenie średnie
  • zainteresowanie tematyką finansową
  • umiejętność budowania i utrzymywania długoterminowych relacji z klientami i aktywnego ich pozyskiwania
  • determinacja w realizacji celów
  • zaangażowanie, nastawienie na sukces
  • doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej będzie dodatkowym atutem
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista

Oczekujemy:

  • dobrej organizacji czasu pracy
  • mobilności
  • samodzielności
  • sztuki szybkiego przyswajania wiedzy i częstego dokształcania się do aktualnych regulacji prawa (ustaw, wew. Uchwał i procedur, instrukcji)
  • realizacji planów sprzedażowych
  • znajomości rynku finansowego.

Oferujemy:

  • podstawę wynagradzania uzupełnioną kwartalnym systemem premiowym,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • szkolenia przygotowujące do pracy (produkty, techniki sprzedaży, kasjerskie),
  • pracę z konkurencyjnym, atrakcyjnym produktem,
  • przyjazną atmosferę pracy i niekorporacyjne relacje,
  • możliwości rozwoju i awansu poprzez jasno określoną ścieżkę kariery.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy w tytule: „praca Puławy”

lub przesyłką listowną na adres: SKOK „WISŁA”; ul. Kołłątaja 50/16; 24-100 Puławy; z dopiskiem „praca Puławy”

dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 509 364 406